Dijital Pazarlama Süreçlerinde RPA Kullanımı - Voodoo RPA

by Gul Yuksel
3 sene ago
540 Views

Birçok blog yazımızda, bir işletmenin lojistik ve muhasebe gibi departmanlarında dijitalleşmenin ne kadar çok zaman kazandıracağı ve maliyetten tasarruf sağlayacağını tekrar tekrar ifade ediyoruz. Fakat dijital pazarlama ekibi dijitalleşmenin öneminin her zaman farkındadır ve şirkette dijitalleşmenin genellikle öncülerinden olurlar. Süreçleri zaten dijital olarak gerçekleştirdikleri için birçok sürecin adımları da otomatikleşmiş durumdadır. Peki bu süreçlerinize ekstra hız ve değişik bir bakış açısı katabilmeniz için Voodoo RPA olarak bizim sunduklarımız neler hadi birlikte görelim;

 

Makine Öğrenmesi ile Duygu Analizi

Duygu analizi birçok sosyal medya yönetimi ve analizi yapan şirketin sunduğu hizmetlerden biri. Fakat çoğu zaman bu analizlerin Türkçe için doğru sonuçlar vermediğini görebiliyoruz. Bunun yanında her bir platform için ayrıca ücret ödemek de cabası…

Voodoo RPA ile makine öğrenmesi yöntemiyle sosyal medyada şirketiniz hakkında yapılan yorumları ya da e-ticaret sitesinde ürünlerinize yapılan yorumları saniyeler içinde doğru bir şekilde analiz edebilir ve müşterilerinizin şirketiniz ve ürünleriniz hakkında gerçekten neler hissettiğini görebilirsiniz. Bunu nasıl yapacağınıza dair webinarımızı izlemediyseniz öneririz.

Rakip Takibi ve Analizi

Birçok rakibinizin onlarca e-ticaret sitesinde yüzlerce ürünü var. Yaptıkları indirimleri, aldıkları yıldızları ve yorumları otomatik olarak takip etmek hoş olmaz mıydı? Hepsinin düzenli olarak analiz edilip rapor olarak önünüze geldiğini düşünün. Bu iş tam olarak robotlar için biçilmiş kaftan.

Kendi ürün ve fiyatlandırma stratejinizi rakiplerinizin durumuna göre yeniden konumlandırabilir, büyük resmi daha net bir şekilde görebilirsiniz.

 

KVKK uyumluluk

Kişisel verilerin korunması konusunda Türk yasalarının diğer GDPR ülkelerinin çoğundan daha katı olduğunu biliyor muydunuz? Örneğin diğer ülkelerde müşterilerinize bir defaya mahsus “bizden sms / e-posta almak ister misiniz?” diye talep gönderebiliyorken, Türkiye’de müşterinin web sitenize ya da mağazanıza gelip sizden iletişim talep etmesi gerekiyor.

Müşterileriniz izinlerini her an geri çekebilir. Ya da iletişim şeklini değiştirmek isteyebilir. Bunu merkezi bir yerden ve efektif olarak yapmanın en iyi yolu RPA.

 

Büyük Veri Yönetimi:

IBM’in verilerine göre Ocak 2021 itibariyle dünyada günde 2.5 kentilyon byte veri üretiliyor. Bu verilerin üretilme hızı da her geçen yıl ivmelenerek artıyor. Dünyanın en büyük şirketleri de bunu çok ciddiye alıyor. Verilerin depolandığı yerde durmasının hiçbir anlamı yok. Hepsinin doğru bir şekilde toplanıp, analiz edilip doğru bir stratejiyle kullanılması gerekir. Bu amaçla da dünya çapında büyük veri konusunda RPA kullanımı arttı.